Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, May 13, 2010

:. Corat Coret Majlis Nikah My Little Sister Ayu .:



corat coret majlis pernikahan
ayu & mad
meh kita layanzz gambar2 yg berjaya di snap...
"
"
"
"



ni le gambar pengantin lelaki nak bagi aura kat pengantin pompuan... hehehhe
masa aku tawen dulu x dak le plak slot bagi2 aura ni hehehhe
ni le wajah kakak pengantin yang baru seminggu bersalin... masih dalam pantang lagi... korang x pasan ke tu haaa masih pakai bengkung lagi tu.... konon2 nyer le hehehe

waaa... tersenyum simpul pengantin lelaki nak akad nikah... tak sabar2 le gamaknyer tu...

pengantin pompuan dah tanda tangan sijil nikah sambil diperhatikan oleh tuk kadi ngan wali... sape lagi walinyer kalau bukan cik alan kiter huhuhu... muda2 dah jadi wali.. ok ler tu hehehe

ni ler kawan bek aku Cik Masdiana... merangkap juru solek malam tu... sampai kui 1 pagi dia duk kat umah aku... habis mengandam dia temankan aku plak berborak... tq my dear frenz... jasamu di kenang... huhuhu

3 comments:

Lin Kreshk said...

salam... tahniah buat adik yang telah bergelar isteri... semoga jodoh berpanjangan ye.... wa caya sama lu!!!

http://cicaktonjeng.blogspot.com/

sasha* said...

tahniah utk adik sis :)

Anonymous said...

Very Interesting!
Thank You!