Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, May 12, 2010

:. Betul Ke Gaji Kakitangan Awam Naik Tahun Ni? .:



YER KE GAJI NAIK TAHUN NI??? WOWW!!!

aku ni memang malas tgk tv... nak baca surat khabar pun jarang2...
tadi tetiba terbaca pasal Berita yang gaji kakitangan awam akan di naikkan pada tahun ni dalam
adeii.. yer ke... seronoknyer mendengarnya..
bukan ape.. kos hidup sekarang semakin meningkat..
kalau gaji naik tu alhamdulillah lew kan..
ok ler kalau korang nak tahu berita selanjutnya meh klik sini n kita baca sama2 ye..
cuma satu je le aku harap... bila gaji dah naik tu jangan plak nanti harga barang pun tetiba je naik..
huhuhuhu namo le mcm tu kan..

3 comments:

AiZ said...

aiz tanam anggur je... gaji tak naik, anggur pun tak naik.. ^___^




Ade sesuatu untuk awak disini
>> Cara cute tunjukkan mood anda pada pengunjung blog

cengkerangcipot said...

naek??
waaaaaaaaa...
alaa tp cipot swsta..
aiyakkk...

noie said...

aiz : ala x per sekarang tanak anggur mana tahu nanti jadi pengusaha ladang anggur plak.. kekeke
cengkerang : heheheh kita doa gaji swasta pun naik k