Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, May 12, 2010

:. Mylook!! betul2 menyakitkan hati .:


hari tu kecoh sangat pasal Mylook..
semangat le aku kejap menjayakannya..
siap promote kat kawan2 lagi..
promote kat opis
promote kat fb..
tengah syok2 melayannyer tetiba web dia x leh mukak plak..
eiii nyakitkan hati betul lew..
ade ke antara korang yang tahu ape masalahnye ngan Mylook ni???
atau aku je yang bermasalah dengan benda alah ni??
menci tui ler... jawab2!! huhuhuhuu

4 comments:

princeduyong said...

tak reti nak tolong...tolong bagi semangat je la...

simieY® said...

simieY pun sign up gak.
2 hari lepas tu malas nak guna sbb xbest.huhuu..

mommyYen said...

hai salam kenal..
'403 forbidden ' yang keluar kan.saya pun cam awak.geram..skrang ramai org kata mylook itu scam.. :(

noie said...

duyong : tq sebab bg semangat ye duyong hehehe
simie : bagus2 hehehe
mommy : a'ah itu le yg kuar.. agaknya betul le tu kan huhuhu