Sunday, May 23, 2010

:. NAMA SHAHIR TERUS HANGAT... MACAM GORENG PISANG PANAS!! .:

Edit Posted by with No comments


(tahniah wat shahir sebab jadi juara... pstt.. macam le shahir nak baca blog murah aku ni)
"
"
"
Ada yang melompat gembira bila Shahir jadi juara..
ada gak yang pengsan2 bila terlalu suka sangat bersorak..
tapi aku cool jer.. heheheh

"
"
"

Tersenyum lebar bila habis tengok AF8 tadi..
mana tak nya... SHAHIR jadi juara huhuhuhu
berkerut2 dahi suami aku bila tengok Shahir jadi juara... mana taknya dia nak sangat Adira yang menang... hehehehe aku senyum je ler.. sobab aku memang penyokong Shahir..
tapi apapun Adira pun memang best...
yang lain pun best jugak.. tak mengecewakan...
"
"
"
aku ni bukan le minat sangat AF ni sebenarnya..
tapi saje nak layan2...
Tahniah wat Shahir sobab menang eaa..
( mcm le dia baca blog murah aku ni)

0 comments: