Klik INfo Penting Di SINI!!!

Jom Singgah Ke FaceBook Kami

Wednesday, May 12, 2010

:. Pelajar PLKN Bersalin Dalam Tandas ?? .:


Terkejut aku tadi bila terlihat citer dalam Metro.. may be aku dah terlewat le membacanya..
tapi niat aku kat sini nak citer tuk pedoman kiter semua... cam ne ler.. budak pompuan tu boleh terberanak dalam tandas.. dalam PLKN plak tu aduhai..
ni lah yang aku risaukan dengan remaja pompuan sekrg ni..
lebih menyayat hati tentang kes pembuangan bayi..
Kes bersalin dalam tandas PLKN ni terjadi di Papar, Sabah..
bayi lelaki yang dilahirkan tu alhamdulliah sihat..
ibunyer tu berasal dari Keningau, Sabah
untuk baca kisah selanjutnya korang leh klik kat sini k...
ermm aku setuju dengan cadangan sesetengah pihak agar sebelum masuk PLKN tu perketatkan lagi ujian kesihatan.. wat pemeriksaan mengandung ke tuk wanita..

3 comments:

mumyShaneQeisha said...

huh! sampai sekali macam tu..
nasib lah bayi tu selamat.macam2 kes zaman ni.Setuju juga, pmeriksaan kesihatan harus diperketatkan untuk kebaikan

LYaFRINA said...

ish..ish... ntah mcmnan dia buat training tu semua dlm keadaan perut mboyot.. ntah ar..mcm2 budak skarang... makin byk baby x de status sah y lahir.. kesian.. kerana nafsu..baby x bsalah jd mangsa..

noie said...

yelah... sekarang dunia dah makin tewok... manusia semakin hilang pertimbangan diri... menakutkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...