Wednesday, May 12, 2010

:. NALADA MENANG PERTANDINGAN RATU CANTIK PONDAN THAILAND .:

Edit Posted by with No comments
nalada (tengah)

Seingat aku dulu aku pernah wat entry pasal pondan ni..
bukan entry menghina tapi saje nak kongsi informasi..
x bek kutuk makhluk tuhan ni kan..
kali ni aku nak share citer pasal Pertandingan Ratu Cantik Pondan ni jugak
kira ni yang terbaru le ni..
haaaa kalau korang tgk gambar kat atas tu tentu korang tak caya yang dia org tu pondan huhuhu
sebabnye??
sebabnyer dia org nampak leboh cantik dari wanita tulen huuh
termasuk le aku ni
ok nak citer untuk pertandingan ratu cantik pondan baru2 ni..
pemenangnya jatuh kepada NALADA (gambar tengah tu)
haaa cuba korang tgk.. tanteknyer dier kan kan kan..
si Nalada ni baru je berusia 19 tahun..

Dia menerima hadiah 100,000 baht (RM10,000) dan sebuah kereta baru, Honda Jazz. Tempat kedua dimenangi Chanya Denfanapapol dan ketiga, Numpath Prasochok dalam pertandingan menggunakan tema I Am What I Am.
wahh seronoknyer kan...
nasib bek kat Malaysia ni x de pertandingan macam tu..
ish ish ish kalau ade x tahu le aku nak kata ape..
kekekekke

0 comments: