Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, May 14, 2010

:. Ulang tahun perkahwinan yg ke-7 .:


ermmm...
pejam celik... pejam celik.. tak lama lagi aku menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang ke 7..
macam x caya je rasanya..
lagi sebulan je akan genap le usia perkahwinan kami selama 7 tahun..
teringat kenangan masa nak mulakan hidup bersama dulu..
kenangan masa bercinta... masa bertunang... dan masa baru2 kawen...
aku dengan sikap aku yang dari dulu memang keras kepala..
dan suamiku pula jenis yang memang banyak bersabar dan mengalah dalam banyak hal..
syukurlah aku ditemukan dengan orang seperti dia..
kata arwah abah... aku ni seperti api dan suamiku seperti air.. hehehehe
dan hasil dari 7 tahun bersama..
kini kami dikurniakan 3 orang cahaya mata...
LUQMAN HAKIMI 6 tahun
NUR IMAN SAFRI 3 tahun
NUR FARISYA SYAFYRA 15 hari
wahhh macam x caya je kan...
kejap je rasanya semua berlalu..
dalam 7 tahun bersama suamiku ni.. macam2 hal yang berlaku dan berlalu..
ade kisah duka... ade juga kisah gembira..
ape pun... itu semua mengajar aku untuk lebih tabah lagi di masa hadapan..
ni le LUQMAN HAKIMI puteraku yang sulung atau nama manjanya AKIM... suka bercakap n kuat main.. tgk le idung tu masih ade kesan parut lagi akibat kesan terjatuh huhuhu
yang ni plak yang paling manja sekali nama dia NUR IMAN SAFRI putera kedua ku.. atau nama manjanya IMAN.. ni pun x kurang kepohnyer.. cuma dia masih pelat.. hehehe kadang2 cakap pun kami semua x faham... hehehe

yang ni le puteriku yang pertama namanya NUR FARISYA SYAFYRA atau nama manjanya EISYA... yang ni baru 15 hari je melihat dunia... tentulah dia menjadi kesayangan semua... sebab dia ni bukan sekadar anak perempuan pertama kami... tapi ni lah juga cucu perempuan pertama dalam keluarga kami...
"
"
"
semoga tuhan memberkati keluarga kami selamanya .... aminn..









No comments: