Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, May 23, 2010

:. Mati Hidup Balik Jadi Cicak .:


"
"
"
"
"
"
Oleh kerana terlalu marah... mulut ni boleh lepaskan apa saja..
kadang kala akan terkeluar apa yang tidak kita jangka..
walhal itu bukan maksud hati kita yang sebenarnya..
cuma kerana terlalu marah... kita hilang kawalan diri..
"
"
"
aku bercakap tentang sapa ni?
hehehe ade ler.. tentang seseorang ni...
dia marah sangat dengan kawan baiknya si sipolan ni..
terus je dia kata...
"sumpah.. mati hidup balik jadi cicak pun aku x akan tegur dia"
erkk... tu dah kira bersumpah ke??
"
"
"
tapi sekarang ni bila marah dia dah reda...
aku tengok dia dah ngam balik dengan kawan yang dia kutuk tu..
ermmm so macam mana dengan sumpah dia tadi ea??..
ni kira langgar sumpah ke x ni??

No comments: