Tuesday, May 4, 2010

:. Bila Aku Melalut .:

Edit Posted by with No comments

setiap soalan perlukan jawapan..
setiap jawapan datang dari pertanyaan..
persoalannya..
benarkah jawapan itu..
atau pun.. tepatkah pada siapa soalan itu diajukan..
entah apa yang aku merepekkan..
entah apa yang aku fikirkan..
melalut2 dalam pantang...
jangan sampai meroyan dah ler...

'

'
'



kecil hati?
mungkin itu yang aku rasa..
dengan siapa?
dengan orang yang rapat dengan aku..
kenapa?
ntah... mungkin segala pengorbanan aku padanya masih belum cukup lagi..
kau sedih?
mustahil kalau aku tak rasa sedih..
kau marah?
perlukah aku marah pada orang yang aku sayang..
kau sayang dia..?
mana mungkin aku tak sayang darah daging ku sendiri....
kau menangis?
ya... kerna hanya ini yang mampu aku lakukan...
kenapa tak kau luahkan?
luahkan?? pada siapa?? rasanya lebih baik aku simpan...
apa kau nak lakukan selepas ni?
menangis dan berdiam... hanya itu yang aku mampu lakukan...
:'(

0 comments: