Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, May 28, 2010

:. Nak Berfesyen Sampai Membunuh Diri Sendiri Ke?? .:





Orang ni kalau dah berani
leh sampai membahayakan diri sendiri
tengok le mereka2 ni
orang2 jepun ni dah gila berfesyen
sampai dah tak ada rasa takut
nak kata fesyen ni cantik tu
jauh panggang dari api..
entah apa yang disukakannya
korang tengok le sendiri
malas tul nak citer







cantik ker??


ish2.. dah le dibengkakkan pastu ditekan plak... huhuh




yang ni entah ape le..
proses masukkan air kot hehhee



dan inilah hasilnyer..
hensem ke???

p/s : kita nak makin cantikkan rupa.. yang dia orang ni makin nak buwokkan muka plak... huhuhuhu

5 comments:

saya_arief said...

mangsa fesyen...
haha//

Miss ... said...

x sanggup nk buat wakaka

chenurulhusna said...

mereka semua gila kak.
ish2

GombakMali said...

dh cam flower horn dh..hahaha

Nieylicio Kerolicio said...

giloo..