Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, May 13, 2010

:. Mee Yang Sodap .:



Gambar ni bukanlah baru sangat aku snap..
dah lama gak ler... cuma x sempat nak masukkan dalam lappy ni..
aku suka tgk gambar ni... suka tengok mcm mana dua org hero aku ni melantak mee goreng kat satu kedai makan di Taman Daya ni...
aku x ingat sangat apa nama kedai ni...
tapi mee goreng dia kira boleh tahan lew..
korang tengok je le mcm mana Akim ngan Iman makan..
berselera sungguh.. huhuhu

2 comments:

Alynn Notnot said...

lapar pulak tgk gambo ni. hahaha

noie said...

hehehhe lapar ker??? meh sini dtg jb sis bawak pi sana makan mee hehehe