Sunday, May 16, 2010

:. Sorry Akim... Luv U So Much Dear .:

Edit Posted by with No comments

petang tadi anak aku yang sulung si akim duk tanya aku...
"mama... mama dah masukkan gambar akim masa pertandingan bercerita hari tu dalam laptop mama ke belum?"
adeiii terkedu aku bila dengar soalan dia tu..
man ataknyer... aku lupa.. sungguh2 lupa... almaklum le sibuk ngan baby baru ni
sorry ea Akim... ok sekarang mama masukkan...
25hb april hari tu Akim ade masuk pertandingan bercerita di Mersing,
alhamdulillah akim dapat tempat ketiga...
suka le dia dapat hadiah... pastu aku pun ade bagi dia hadiah lagi..
then adik aku plak belanja dia KFC... seronok tui dia..


bergaya le dak akim ni dgn hadiah dier..



alahai dak iman ni... orang sibuk bertanding dia sibuk makan plak huhuhu


sukanya akim dapat hadiah.... tahniah... akim...


akim bercerita dengan tajuknya " KUPU2 YANG MALAS"

suka le tu ... bergaya le dia ngan kepak rama2 dia tu


anak yang masuk pertandingan mama ngan ayah dia yang berdebar-debar


ni le pantas dia... sempoie jer.. lukisan tu aku yang wat... bungan ngan pagar tu cikgu akim yang sediakan...

0 comments: