Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, May 6, 2010

:. Tanggal Sudah Tali Pusat Eisya .:


Semalam petang pada hari rabu, 5 hb 5 2010... bersamaan dengan hari ulang tahun suamiku..
tali pusat Eisya pun dah tanggal...
(oppsss aku lum wat entry tuk beday mg hubby ler.. hehehehe..)
"
"
waktu tu mak cik aku Cik Nong nak gantikan pampers dia..
tengok2 tali pusat dia dah tanggal..
wahhhh lega rasanya hati aku..
harap2.. pas ni Eisya akan dikurniakan otak dan tubuh badan yang sihat...
aminnnn

1 comment:

millo said...

aminn jd anak yg solehah