Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, May 21, 2010

:. Wanita Cantik Maintenance Tinggi? .:




"
"
"
"'
"
"
"
"


( sekadar gambar hiasan jew)


Ini bukan apa yang aku saja kata.. malah ramai lagi yang selalu beranggapan begitu?
betul ke???
gadis2 atau wanita cantik ni maintenance tinggi?? hehehe..
bila aku tanyakan hal ni pada beberapa rakan.. macam2 jawapannya..
ada yang menjawab

1." Tidak juga, maintenance tinggi ni x semestinya untuk orang yang cantik2 je... semua tu kena tgk gak cara hidup dia.. kadang2 muka tak cantik mana tapi sebab berduit.. semua nak kena guna barang jenama gak"

ade plak yang kata..

2. "aku tak kisah le apa orang nak kata.. aku ada duit...aku punya duit... so aku punya suka ler.. "

ade plak yang menjawab....

3. "kalau nak cantik kenalah kuar belanja lebih sikit.. kalau beli barang pasar malam je ... harga pun ikut harga pasar malam ler.."

nasib baek ada yang menjawab...

4. " pada saya maintenance tinggi tak menjamin rupa yang cantik... errmm bukankah cantik dalaman tu lebih penting lagi?? betul tak"

aku terus angguk2 setuju... betui2..
so kalau anda le.. anda akan jawab yang mana??

1 comment:

NARDtheNERD said...

maintenance mmg la kena tinggi.
baru la ada kualiti. hehe.