Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, May 23, 2010

:. JEJAI NAIK HELIKOPTER UNTUK JUMPA FASHA .:


"
"
"
"
sebenarnya aku bukan suka sangat nak tulis tentang minah ni tapi oleh sebab ade le plak mangkuk kat sebelah ni yang suh aku wat entry pasal minah ni.. so aku buat jugak ler..
sebenarnya tadi aku terbaca di Murai citer tentang si glamou Fasha Sandha ni..
alaaa .. citer ni dah kuar minggu lepas dah.. tentu korang pun dah baca..
yang wat aku suka nak tulis tu pasal macam mana si Jejai ni sanggup datang pi lokasi penggambaran tempat Fasha berlakon siap naik helikopter lagi tu..
wahhhh... romantik giler..
ni ler kalau dah namanya orang bercinta.. lautan sanggup di seberangi...
masa ni Fasha wat penggambaran tuk drama bersiri 'DUYUNG ARIDINATA'..
yang dilakukan di Pulau Lang Tengah..
wahhh... tapi yang herannya.. dah macam ni pun masih nak nafikan lagi yang mereka ada hubungan..
ermmmm macam2 hal..
ngaku je lekan.. adeii