Thursday, May 13, 2010

:. Gambar Kenangan Zaman Sekolah Dulu .;

Edit Posted by with 3 comments

aku baru jer terjaga dalam setengah jam yang lalu...
tu pun sebab Eisya nak menyusu..
pas bagi Eisya susu mata aku plak x dapat tido..
sekali terpandang gambar2 lama masa form 6 dulu..
gambar ni pun aku dapat dari fb member aku..
huhuhu tersenyum sendiri bila melihat gelagat aku dan kawan2 masa sekolah dulu..
waktu tu aku memang terkenal dengan kenakalannya..
nakal yang amat hehehehhe
teringat kat nama gelaran aku masa sekolah dulu 'PEQNA'
hehehe ngan kawan2 aku apaie,fish,barchik,edy,dino wah then ramai lagi...
kalaulah waktu itu dapat diputarka semula huhuhuhu
miss u all le my all frenz..


3 comments:

ishak said...

wah kenagan time sekolah bagus 2 comel tu awak time tu..heheheh

P/s pop up komen sila disablekan..senang lah kami orang nak blogwalking dan tinggalkan komen kat blog ini nanti kalau boleh guna widhet disscuss macam blogger lain best sikit bagi komen....

Lucy S. said...

wow skrg dah kawen dah pon. mmg lama gila tu!

noie said...

ishak : ok ishak tq atas cadangan tu.. tapi cam ne nak letak widget disscuss tu yer
alyn : hehehe memang lama pun huhuhu