Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, January 30, 2011

:. Koleksi Gambar Lisa Surihani Vs Mia Sara .:

Ok saje nak kasi tgk korang
( walaupun sebenarnya korg dh biase tgk )
gambar2 comey lisa rurihani dan mia sara
kalau aku suh korang undi le kan..
gambar no berapa agaknyer yg paling comey??


1.


2.

3.

4.




5.

6.

7.

8.

wahhh.. semua comey.. tapi aku paling suka no 7 tu...
cute banget!!

13 comments:

awek retro said...

like no. 6..sweet sgt..

awek retro said...

like no 6..sweet sangat..

zaril said...

kak sumew comel2 kak.. huiss geram tgk mia.. dan rasa tak puas tgk lisa.. subhanallah...

Nursyahda Faiqah said...

comel.. :)

fathiah said...

comeyyyy nyeee........ geram

fathiah said...

comeyyyy nyeee........ geram

fathiah said...

comeyyyy nyeee........ geram

**sHiKinn** said...

mmg comel la adik mia ngn lisa nih..geram jer nak geget 2 org nih

umie said...

semua umie suka..hihhihiihi

s.y.a.r.q said...

no. 6 :)

LehaMY said...

no .6 tu lawa. dan chumel ! :D

APi said...

no 6..
serius..

mamaaizara said...

no 6 tu comel sgt...