Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, January 24, 2011

:. Ada Air Mata Duka Di Matanya .:


tadi terlihat seseorang..
kasihan melihat wajahnya..
yang menutupi seribu satu kesengsaraan..

aku tahu di hatinya menyimpan..
segala rasa menjeruk jiwa..
tabah dan bersabarlah teman..
kerana aku akan selalu mendoakan..
kebahagiaan kau..

jangan menangis lagi..
kerna aku percaya..
akan ada cahaya buat selepas ini..

4 comments:

iwan_dextrous said...

spe tu.hiihih

s.y.a.r.q said...

uwaaaaaaaaa....rase nk nanges juga...dapat bygkan mcm mane muke kwn akak tu T________________T

noie said...

iwan : seorang teman
starq : hehehe jangan nanes syarq buwok nanti kekeke

noie said...

iwan : seorang teman
starq : hehehe jangan nanes syarq buwok nanti kekeke