Friday, January 14, 2011

:. Fasha Minta Maaf Dah .:

Edit Posted by with 3 comments

Masih hot lagi isu gambar Fasha Sandha berbikini..
tu ler.. pengajaran buat semua kan..
malas nak komen banyak..
apepun bagus gak le dia dah mengaku dan mintak maaf..

Salam utk peminat yang saya kasihi.Ya, memang benar ini gambar saya yg memakai bikini dan kain pario berwarna hijau. Dengan rasa rendah diri, saya ingin memohon maaf kerana berpakain begini bersama 3 sahabat wanita di tepi pantai Tanjung Benua Bali pada 30 Dec lalu. Gambar ini telah tersebar luar dalam blog2 internet dan menjadi isu selepas sahabat saya Syazwani meletakkan di laman facebook miliknya.Saya amat kesal dengan perbuatan saya. Saya tidak sempurna dan tidak lepas dari melakukan kesilapan.Pls accept my apology.Thank You.

p/s : pernah gak berbikini dalam mimpi... kakakaka

3 comments:

touya said...

minta maaf pada Allah (jika dia islam) bukan pada peminat .

chomel said...

Tadi galaksi kat TV9 fasha dok jawab no komen je..

liyanaziz said...

setuju dengan touya..