Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, March 21, 2010

: Potong 'ANU' Si Suami Sebab Poligami .:




Semalam ade yang membisikkan di telinga aku.. kisah poligami..
aduii.. susah naj diceritakan tentang isu ini... tapi kali ni bukan isu poligami yang nak aku ceritakan tetapi kisah amarah seorang isteri yang sanggup potong 'anu' si suami...
aduii.. ni ler cerita dari seorang kawan yang bekerja di hospital...
hospital mana x yah le aku cerita... dan kes ni pun bukan kes yang havoc sangat macam satu kes yang dulu tu.. kes kali ni terpaksa dirahsiakan atas permintaan keluarga..
Menurut kawan aku ni si suami ni cuma kerja kilang jew... tapi berjawatan le sedikit agak2 macam supervisor le macam tu... kira gaji tu mampu le kot tuk berbini dua..
tapi si suami ni suka berfoya2... pas tu manja sangat dengan si isteri...
mentang2 ler si isteri ni bekerja pandai cari duit... dan x mengharapkan sangat duit suaminya..
mula le suaminyer ambik kesempatan... bercinta ngan minah indon le pulak..
minah indon ni keje kat kelab dangdut... aduhaiii..
diam2 si suami pun kawen le ngan minah indon ni tadi..
bila si isteri dapat tahu kecewa sangat dia.. menangis tak henti2... tapi dia x marah2 pun..
agaknya marahnyer di simpan dalam hati kot..
pada awalnya dia pasrah... redha dengan takdir yang menimpanya...
si suami plak berjanji nak berlaku adil..
tapi bila dah sebula berkahwin baru... suami mula berubah..
seminggu sekali je balik rumah isteri pertama..
3 bulan pertama isteri boleh le bertahan tapi lama kelamaan..
bila suami dah semakin berat sebelah.. nafkah zahir batin pun tak di bagi...
isteri perttama buat keputusan nekad ler..
apa lagi... di keratnyer 'anu' si suami sewaktu suaminyer tidur..
fuhhh lega agaknyer hati si isteri pertama lepas tu..
dua2 x dapat habis citer...
hehehehehe..
pastu pandai pulak si isteri pertama bawa suaminyer ke hospital..
adeii.. apa jadi seterusnya aku tak tahu le pulak... kena tggu cerita dari kawan aku yang keje kat spital tu... spital mana tu??.. rahsiaaa... hehehehehehhe


4 comments:

eyriqazz said...

fuhh...gerun...macam2 skang ni..

Sharinginfoz said...

macam2 kan...

Jom Menyelam

Tak Ada Duit???

Alynn Notnot said...

pergh, ada jgk kes macam tu?

ardinihumaira said...

jangannnn...! huhu.. biau ler beliau berpoligami.. kita lak nak berdosa memotong2. pakai p! wimax sudah.. jangan potong anu suami.. hehe