Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, March 7, 2010

:. DENGKURAN YANG MENYEKSAKAN .:


( psttt... niler.. org yg bertanggungjawab berdengkur hebat malam ni )
"
"
"
"
Ntah kenapa tetiba aku terbangun le plak pagi2 buta ni..
tengok jam baru kui 4.00 pagi..
adeii.. sejuk le plak air cond kat cni
mcm nak beku dh ni
aku tengok org len sedap je tido..
awat dia org ni kulit biawak ker??
ade plak yang layan berdengkur kuat2
adeii geramnyer aku
perlu ke aku cucuk je lubang hidung dier..
karang aku wat cam tu nampak sangatlah kekejaman aku ni
tapi kalau aku biarkan sampai pagi le aku tak dapat tido
huhuhuh... apa perlu aku lakukan ni
waaaaaaaaaaaa........

1 comment:

Arra JaSmY said...

Sabar2,g sambung tydow balik.ahaks.:)