Saturday, March 20, 2010

:. Cunnyer... Diana Danielle Jadi SNOW WHITE .:

Edit Posted by with 4 comments

Sebenarnya aku ni bukan le peminat setia Diana Danielle..
tapi aku suka jugak dengan raut wajahnyer yang ayu tu...
sodap jew mata memandang...
yang buat aku tertarik tu... tentang baru2 ni dia jadi wakil iklan tuk NANOWHITE
die kena bawak watak Snow White le plak tu...
adeii dah le Snow White tu karektor kartun yang paling aku suka..
cute giler bila tgk Diana berlagak cam Snow White..
macam kisah2 zaman purba le pulak...
Diana ikat kontrak selama setahun ngan Nano...
tahniah yer tuk Diana...

4 comments:

Unknown said...

totally agreed
DD memang chomel! =P

shaffique said...

tapi slack mawi jadi hero dia la.. x sesuai langsung..


http://belogbagus.blogspot.com/

ayu toink2 said...

jalan2 sini..

Aujinz said...

saya suka Diana Danielle..

ulang lapan blas kali...hik hik hik.. ♥