Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, March 30, 2010

:. Penglipur Lara .:


Penat dan letihnyer bila balik kerja ni..
nak menaip pun dah x larat..
tapi keletihan tu rasa berkurangan bila melihat gelagat comey dua puteraku..
hilang seketika rasa penat..
tersenyum2 aku bila melihat telatah Iman yang garang...
dan karenah si abang yang banyak bertanya..
x sabar pulak rasanya nak menantikan kelahiran bayi ketiga kami...
memang lew kami mengharapkan ia seorang bayi perempuan..
tapi kalau lelaki pun x pew..
janji bayi tu sihat dan selamat..
kalian doakan tuk aku yer..

MY SWEET PENGLIPUR LARA......

1 comment:

mumyShaneQeisha said...

ya betul tu.boy@girl tak pe.yg penting sihat n cukup sifatnya.