Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, March 15, 2010

:. Kek Idamanku... .:


Laparnyer..
Tetiba tekak rasa nak makan kek..
dah malam2 ni mana nak cari kek plak kat kampung ni..
ermmm dengan sape le aku nak mintak tolong eaa nak dapat kan kek..
dapat kek coklat sodap ni..
huhuhuhuh.. adeiiii laparrrr
hubby aku plak dah kepenatan tu..
kalau tak mahu aku peras dia pi beli kek malam ni
kihkihkih





No comments: