Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, March 1, 2010

:. Awek Sekolah Hisap Rokok .:


Kalau dulu bila kita cerita pelajar dan rokok agak pelik.. tapi sekarang gejala merokok di sekolah sudah di anggap satu perkara biasa... kadang2 sedih jugak bila tengok remaja2 kita yang bebas merokok tanpa halangan... apa yang kita takuti bila dah ketagih merokok satu masa nanti mereka boleh terpengaruh pula dengan dadah..
1 mac hingga 6 mac ni adalah Minggu Anti Dadah .... sekarang tengah sibuk dengan program2 seperti ceramah dan pameran2 di sekolah... ada gak pelajar yang di urin..
harap2 usaha kita ni tuk membendung gejala dadah ni dari berleluasa... seram le bila tengok remaja perempuan dengan pakaian sekolah macam ni duk galak menghisap rokok... adui sedey betui..


4 comments:

fitri oh fitri said...

alahai. ape nak jd. cukup la dengan lelaki.





http://fitridzulkifli.blogspot.com

Ieda Al-Habsyi said...

giler! merokok! pakai tudung plak tu...isk..isk...

zul said...

pergh...
mne la drg smoke 2...
xpdan ngn pmpuan lak 2...isk2

~ نورحياتي ~ said...

bek tak yah pakai tudung ko tu dik!!

kesian la sket kat mak bapak..

hehhh..ntah apa nak jd.. :(