Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, March 23, 2010

:. SUPERNATURAL VS MY HUBBY .:


Tengok2 jam dah pukui 11 malam... ermm.. turn my hubby lew duk depan tv..
ape lagi ngadap SUPERNATURAL lew jawabnyer..
( satu lagi citer yg di minat selain Merlin n Naruto )
kekkeke.. yang geram tu... bila dh tgk citer tu... seolah2 dia di awang2... x dgr dah ape aku ckp ngan dier... aahhh.. aaahhh jer dia jawab..
mulut ternganga daahhhh...
ngeeee geram aku.. aku pung minat gak dengan citer ni tapi x lew sampai x sedar diri...
waaaaaaaa...
suamikuuuuuuu.... tulunnnnnnn...

No comments: