Saturday, March 20, 2010

:. Akim & Mila Kena Sumpah Jadi Gajah? .:

Edit Posted by with 2 comments
Terkezut aku bila ade mem ber bagi tau yang Akim Ngan Mila bebudak Af tu kena sumpah jadi gajah???... aduhai apa le salah artis cute dua orang tu... sampai kena sumpah jadi gajah??
bab sumpah2 ni memang menakutkan aku ler...
"
"
"
"
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
selepas di selidiki rupernyer.. akim n mila berlakon dalam satu filem animasi...
ooo berlakon guna suara je le nii....
fuhhhhh.... legaaaaa
tajuk citer tu JUMBO GAJAH BIRU II..
cehhh... nyaris aku x tercekik bila dgr citer dari kawan aku tadi...
siut betui...
khabarnyer mereka berdua berlakon sebagai suami ister dalam filem ni...
tapi mukan sebagai manusia ler... sebagai sepasang gajah yang cute ler..
hehehhehe
Wahhh... mesti best citer ni kan...
nanti nak kena tengok ni...
anak sulung aku si Akim ( kebetulan nama sama le pulak )
dah x sabar2 nak tengok...
wait n see ler suara2 manja Mila N Akim dalam filem animasi ni...
layanzzzzzzz

2 comments:

Encik Jurassic said...

crite ni bkn cerita malaysia kn?
dngr3 cm crite thailand,eh?
ke bukan?
:P

noorafzan.blogspot.com said...

haha..kena sumpah jadi gajah..
x best la..
better peti sejuk..