Tuesday, March 2, 2010

:. Jalan2 Di Zoo Johor .:

Edit Posted by with No comments
Cuti raya Cina hari tu aku n family jalan2 sat pi zoo johor..
dah lama x jalan ke zoo.. kalau ikutkan dengan pewot besar ni memang x larat nak pi pusing2 satu zoo... tapi sebab nak layan anak2 ngan adik2 aku ni... sabar je ler
ponat giler.. kalau korang tengok gambar aku ni pun leh tahu... betapa penatnyer aku hari tu
muka berminyak... ngan rambut dah serabai... hehehe sabor je ler..


ayu.. dila ngan adik izan.. seronok tuii


tengok ler betapa kusut masainyer aku waaaa
senyum tahan penat tu..huhuhu

sempat gak akim joint satu game kat zoo hari tu.. ape pun cian dia tewas.. hehehe


cam ne nak menang... bukak sampul gula2 pun dia x gheti... hehehhe


tengok le anak aku tu... dia paling hujung... dia paling kecik sekali..


wah seronok sampai x nak balik budak2 ni



0 comments: