Pages

Monday, February 28, 2011

:. Pulang Sudah .:

Tengah hari tadi selesai dah program di SK Laksamana..
ALhamdulillah semua berjalan dengan lancar..
cuma belum sempat nak upload gambar je lagi...
terima kasih banyak-banyak pada semua yang menyambut kedatangan kami di sana..

seronok juga tengok adik-adik yang suka sangat tengok pameran yang kami bawa tadi..
sampai tak terjawab aku dengan soalan dia orang yang bertubi-tubi tu hehehhe

semoga dia orang semua akan dapat sedikit ilmu dari
kedatangan kami ke sana tadi..

penat betul hari ni..
sebenarnya tak larat pun update blog..
tapi oleh sebab tak mahu membiarkan blog aku ni bersawang terpaksa ler aku update gak sikit2 ea.. ok samapi jumpa lagi di lain entry k..
muahhh!!


2 Komen Di Sini:

zahidah dihaz said...

seronoknya...slamat kembali...


New Entry: Mari belajar mewarna

✿ etiey erywan ✿ said...

hmm apa nak di kata. kerja itu ibadah! wahhhh banik punya ayat. hikhii