Thursday, February 17, 2011

:. FB Temukan Mhadz & Adzlina Dengan Kami .:

Edit Posted by with 4 comments
FB ni walaupun kadangkala melekakan kita..
tapi banyak juga positifnyer..
contoh terbaik yang aku nak kongsi dengan korang..
apabila detik manis di FB telah menemukan aku, my hubby dengan adiknya di Arab Saudi..
"Muhamad Nur"


Muhamad Nur

malahan bukan tu sahaja..
dapat gak kami berkenalan dengan tunang beliau yang juga sekarang berada di Arab..
"Nur adzlina"

Nur adzlina

dalam dunia realitinya sebenarnya kami belum pernah berjumpa..
selama 7 tahun aku dan hubby berkahwin..
aku hanya mendengar cerita mengenai Muhamad Nur dari suami sahaja..
then bila dapat jumpa di FB rasa seronok sangat..

Muhamad Nur dibesarkan di Filipina oleh keluarga datuk hubby aku..
sedangkan adik beradik yang lain berada di Sandakan..
kalau family lain di Sandakan tu selalu jugak aku jumpa..
tapi yang sorang ni tak pernah lagi..

terfikir sejenak ade baiknya jugak FB ni..
kalau kita guna dengan cara yang betul..
walaupun dia org ni kurang pandai ber bahasa melayu..
then terpaksalah guna bahasa inggeris..
bahasa melayu skit2 bileh kot...

harapan aku dapat jumpa dengan mereka satu hari nanti...
for mhadz n nur.. nice to see you in fb..
i hope one day we can spend time together n hv nice chit chat... :)

adios!!


4 comments:

zahidah dihaz said...

bertemu kembali melalui FB selepas terputus hubungan selama 8tahun...tu pasal sayang nak delete akaun FB



New entry: Hari yang membosankan

xazryx said...

waaa .da takdir kn .alhamdullilah .dunia ni kecik je .

noie said...

zahidah jgn le delete fb tu syg tau hehehhe

azryx : huhuh tu ler,,, seronok sgt dpt berhubung semula hehhehe

PReDicToR said...

dunia makin mmudah.....