Pages

Wednesday, March 2, 2011

:. Hilang Suara Siot! .:


Sore hilang siot!!

macam mana leh hilang sore??

adoii!! bengang!!

bengang!!


bengang!!


bengang~~



ntah ape le punyer malang sore aku yang dulunya bak burung pipit... dah bertukar menjadi katak puru.. hahahaha bukan kena sumpahan bunian tapi kena sumpahan air batu kot..



Dah le minggu ni minggu untuk bercakap..

coz banyak jemputan ceramah... sore pulak hilang.... aduhai geramnyer... semalam sewaktu ke S.K Air Tawar 3 ... sempat jugak berceramah dengan suara ala-ala Ella ni hahahaaha...


Hari ni nak ke Sg Kapal plak.. ade jemputan ceramah Antidadah di sebuah sekolah rendah jenis cina.. adoi lagi le payah.. mcm mana le aku nak bercakap nanti yer... Tension!!..


Ceramah tu dalam pukui 2.30ptg mcm tu..

so aku ade masa tuk memperbaiki sedikit sore aku ni... so cam ne? korang ade cadangan tak?

2 Komen Di Sini:

Ieda Al-Habsyi said...

suara macam ella bagus lah tu hehhehe ;p

✿ etiey erywan ✿ said...

ok la tuh.. kadang sonok jugak suara serak ;P