Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, February 22, 2011

:. So Bad .:


Malam ni semua rasa tak kena jer..
tambah2 plak my sweet Eisya kurang sihat..
badan dia panas je sejak aku balik keje tadi.. risaunyer alahai...
nak tido pun merengek jer..

ni dia sedang tido kat sebelah aku..
tapi kejap2 dia terjaga..
huhuhu..
semoga dia cepat sembuh..
biarlah aku ni haa yang demam..
jangan buah hati aku ni...
huhuhu


1 comment:

Rozali said...

Assalamualaikum Noie

moga Eisya cepat sembuh
boleh hiburkan hati ibu bapa

Wassalam