Friday, February 18, 2011

:. Kenangan Pahit Sepanjang Malware Bertandang Di Blog Aku .:

Edit Posted by with 4 comments
Mak oi tajuk entry..
panjang giler..
macam lepas geram jer? hehehe..
sebagaimana yang aku dah cakapkan sebelum ni..
blog aku sebekum ni diserang virus malware yang amat menyakitkan hati...
sungguh2 menyakitkan hati ini (wah ayat tak tahan)..

kenangan pahit sepanjang malware bertamu kat blog aku..
selain dari nak bukak blog jadi payah...
dan selain dari jumlah pelawat yang turun secara mendadak..
ade satu lagi yang baut aku rasa sedey sangat2...
ade follower aku yang tetiba stop ajdi follower aku..
aku perasan gak ler..
adelah dalam 1o orang macam tu...
huhuhu sedeynyer aku rasa..

tapi nak wat cam ner..
cinta itu tidak boleh dipaksakan...??
kekekeke cinta le plak...
tak perlah

dan aku amat terharu..
sebab sebahagian besar follower aku masih setia walaupun dia follower yang tidur je atau yang aktif.. tq so much yer sebab masih bagi sokongan kat aku..
korang memang best!


4 comments:

Unknown said...

kini melware d blog sy.
adus g mana mau bikin nie..

nti melware akan hilang begitu shja @ mcm mana yaA?

ardinihumaira said...

a ah hari tu ada malware.. tapi dni guna mozilla jadi boleh masuk je. kalo guna crome tak leh

Unknown said...

owh pkai mozilla ok ehh.
thx ya,,

Anis izyan Abd Rahman said...

sengal
crome mmmg masalah kdg2 kan