Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, February 10, 2011

:. Selamat Bertunang Daus Dan Cenah .:


pada tanggal 6hb febuari yang baru berlalu ni..
sorang kawan opis ni dah selamat bertunang dengan pasangannya..
syukur alhamdulillah..
Selamat Bertunang di ucapkan kepada

Daus Dan Cenah

semoga akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin...
amin...
jom kiter tengok corat coret sepannjang majlis pertunangan mereka berlansung..
layanzzzz..




hantaran dari pihak lelaki..
hijooooo...


hantaran dari pihak perempuan...
blueee....

rombongan dari pihak lelaki...
jommmmm!! pinang!!!! cenahhh!!!!


amboie tersenyum bahagia nampak hehehehe..
tahniah! tahniah!



alalalala gurau2 manja le plak..
tutup mata semua!!!
hehehhe

bergambar bersama keluarga

bagai pinang di belah dua ewah.. ewah...
( ayat di atas seperti membodek gamaknyer)


cincin yang telah selamat di sarungkan ke jari tunang tersayang..

akak doakan daus dan cenah akan kekal hingga ke anak cucu yer...


p/s : cuba korang tgk gmbr si daus ni ade iras2 Eby Yus tak?? ala yang berlakon simpang 3 tu...
hehehehe...

No comments: