Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, March 7, 2011

:. Orang Minyak Menulis Dalam Forum... JIJIK!! .:


Memang peel aku memalam macam ni..
rajin bw cari2 maklumat dan cerita2 terbaru..
tetiba aku terbaca perbicangan dalam satu forum ni yang boleh buat aku nak muntah!!!
muntah hijau kot!!..

penulisan separuh pemforum tu amat menjijikkan!!!!
ade jugak yang cuba nak memberi nasihat..
tapi sedey ler..
kalau ape yang dikatakan itu betul..
kalau x betul x perlah kan..

kalau korang nak tahu leh le baca..
namun aku harap korang dah 18thn ke atas..

meh ke ------> SINI

Kalau dah baca sudi2 komen kat sini yer..


p/s : maaf le sebab aku x copy kat sini ape yg dia kata tu.. namo kotoqkan blog aku ni huhuhuhuhuhu.........

4 comments:

zahidah dihaz said...

saya dah 18 tahun...nak g baca jap...


Jom join contest mudah Miss Zahidah 4in1 Lucky
Draw

Closing date: 14 Mac 2011, 11.59pm

nIsYa said...

wuuu.. Seram nak klik! Heheh

✿ etiey erywan ✿ said...

hmm... seram! tingat citer orang minyak zaman dulu-dulu

noie said...

kekeke memang seram pun!!