Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, March 3, 2011

:. Silikon Fazura Pecah : Tipu Belaka .:


Kalau sebut nama Fazura..
siapalah yang tak kenal gadis jelita ni?
dan terbaru dia dah jadi duta LUX..
tak habis dengan itu
kecoh pasal isu hangat terbaru..
mengatakan dia masuk wad sebab silikonnyer pecah????


hampeh sungguh!!
bila aku terbaca kat gua.com
ternyata semua tu tifu belaka...
ermm..
itu atas pengakuan Fazura sendiri..
kalau korang nak tahu lebih lanjut....
meh baca -----> Sini

8 comments:

NARDtheNERD said...

kesian dia..
sape la buat cerita tu kan..
huhu

noie said...

yer le.. ntah ape2 huhuhu kan kan

Wyna Nubies said...

kalau bkn dia..siapa yer? ermm~~
tp yg pasti mmg bkn dia ni :)

noie said...

heheheh suspen gak ea.. agak2 sape ea?

cikpia said...

mengarut!!!

lovetobetauke said...

suke sangat fazura..

noie said...

she cute ryt? hehehehe

d_tieah said...

Kesian Fazura..
Huhuhu..



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari