Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, March 10, 2011

:. Burger Anak Tikus .:

Ada sape-sape berminat nak cuba?
Burger Cindil atau pun burger dari anak tikus yang baru lahir.
Kononnya ia boleh menambah stamina untuk menjadi lebih kuat.
Katanya le boleh ubat penyakit asma.
Kalau nak makan kena pergi negara China k..

7 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Noie

nyam nyam ....sedap....
tak sanggup tak sanggup
muntah balik kuttttt

Wassalam

noie said...

heheheh sy pun tak sanggup kekekekee

nIsYa said...

sejuta khasiat pun tetap takmau! Uweeekkk!!

Honey said...

eeeeeyyyeeekkkk

~emi~ said...

tengok gambar aje da geli . hish...camne la dorang ley makan...

The Bee And The White Roses said...

tikusss? erkkkk..tgk aje pun dah muntah..;(

fittiariri said...

nak muntahhhh