Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, March 23, 2011

:. Brooch Bunga Yang Cute Mute .:



1stly aku na ucapkan tq tuk Cik Ina coz sudi jadi model free tuk aku kekeke
ok ini hasil tangan aku yang tebaru ni..
brooch bunga..
yang kat tangan tu lambang arnab cute kakakakaka...

sape2 nak order leh



sebenarnya banyak lagi tapi x sempat nak ambik gambor

jangan pelik kalau banyak colour hijau pink..
sebab i suka colour tu tau
tengok le my model ni..
cute k


ini bukan model sakit gigi ea..


gambar dari jarak dekat..
cute tak?

7 comments:

kpah k-poh said...

untuk budak2 muda boleh lah..

Rozali said...

Assalamualaikum Noie

cute brooch cute lagi cik ina tuuu

Wassalam

cikpia said...

dah tua, caner nak melaram ngan brooch macam tu...... =)

SiLabiLabi said...

kekeke..

untuk anak2 boleh le..

IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

LabiLabi da follow kamu

akudiduniaitu said...

hheheee..tetibe i glemer lak kat page kak noie nih..tenkiu kak noie sbb bg i promote ur cutey broochs tu..muahmuahhh...belila barangan buatan malaysia!.. =)

akudiduniaitu said...

hheheee..tetibe i glemer lak kat page kak noie nih..tenkiu kak noie sbb bg i promote ur cutey broochs tu..muahmuahhh...belila barangan buatan malaysia!.. =)

~syue~ said...

nak satu! ngee~