Pages

Friday, March 11, 2011

:. Teknik Meniru Dalam Exam .:

Ok aku bagi korang tengok ni bukan suruh korang buat ea..
cuma nak kongsi n remind semula.
apa teknik2 meniru yang korang pernah buat dulu hahahahaa..



yang ni biasa ler..
jeling-jeling orang sebelah hahahahha..


yang ni plak habis tangan tu bertulis nota..
tak cukup tangan tulis sampai kaki yer hehehehe..



wah.. ni memang dah maju..
siap guna fon...
mana le cikgu budak ni ea?


ni pun sama..



haaaa!!!
yang ni aku belum pernh jumpa lagi...
tulis kat kuku tu...
wah.. ntah mcm mana le dia menulis kat kuku tu yer hahahah

6 Komen Di Sini:

The Bee And The White Roses said...

ada yg tak pandai, masuk bilik exam sekali dgn nota..hahhh..cukup kantoi..

Rozali said...

Assalamualaikum Noie

guna toyol!!!!!
he he

Wassalam

noie said...

ada gak kawan2 yg kantoie meniru dulu... alamak toyol ke rozali... hehehehhe bahaya tu

nur said...

MACAM2 CARA NAK MENIRU YE.. YG PALING UNIK TU YG TULIS KAT KUKU TU A..
JOM KE: ALL IN ONE

✿ etiey erywan ✿ said...

wah yang tulis kaat kuku tu harus ditiru.. kreatif!

ardinihumaira said...

dni leh cuba gak ni hehe