Pages

Thursday, December 1, 2011

:. Siapa Sudi Pinjamkan Bahu Tuk Saya?.:

Malam ni aku tak leh tido..
sedar x sedar tengok jam dah pukul 6 pagi..
naseb bek program2 kat tempat kerja dah settle tinggal wat laporan jer..
banyak benda terjadi pada aku dua tiga hari ni..
sedey.. tensen.. kusut..
macam-macam ade..

tambah tensen bila tgk benda2 yang x sepatutnya aku tgk di waktu2 mcm ni..
Ya Allah kuatkan hati aku yer..
tabahkan jiwa aku..
aku tak boleh lalui semua ni sendiri..
tiba2 teringat kat insan2 tersyang yang telah pergi..
nenek yang selalu membelai aku diwaktu saat aku bersedih..
mak yang selalu membela aku diawaktu aku dipersalahkan..
abah yang selalu ade disebelahku memberi perangsang..
rindunya pada mereka..
kalau mereka semua masih ade tentu aku tak seperit ini..

nak menangis .. nak meraung je rasanya..
hurmm..
Al fatihah tuk mereka yag telah pergi..
amin...

1 Komen Di Sini:

cikpia said...

be strong....... DIA kan sentiasa ada untuk hamba2-NYA...