Pages

Sunday, December 18, 2011

:. Gambar Perkahwinan Si Gay Ariff Di Luar Negara .:



Perkahwinan Ariff Alfian.. apa kata korang????


aku post benda ni bukan sebab aku suka atau menyokong perkahwinan ini.

cuma aku sedey dengan pakaian yang dia pakai masa perkahwinan tu...

baju tradisional bangsa kita yang melambangkan budaya kita..

sedey dengan sikap beliau yang tidak mempedulikan hukum halal haram dari segi agama..

semoga akan jadi pengajaran buat semua..



yang tambah menyedihkan ianya berlaku bukan pada orang yang tak berilmu..

tetapi pada orang cerdik pandai plak tu..

fikir2 kan lah..


















5 Komen Di Sini:

kisAh kitA said...

moga kembali ke pangkal jalan

noie said...

yup betul tu.. semoga beliau kembali ke pangkal jalan... sama2lah kita berdoa yer..

atuk said...

Assalamualaikum Noie

dia ingat pakai melayu
Insyaallah tentu suatu hari nanti dia ingat akan Islam

Wassalam

noie said...

heheh mungkin.. apepun harap satu hari nnti dia akan sedar kan

Anonymous said...

2 la mahadir da ckp..
mlayu mudah lupe..
bia la dy..
kite hnye blh tgur@m'ingtkn je..
dy nk ikot atau x 2 trpulang la pd dy..
diri dye.