Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, December 3, 2011

:. Everything About ELMO .:

keychain elmo
len macm je aku tgk elmo ni..
mcm elmo kuat makan je

bantal elmo

belakang dia ade tulis
happy beday!!
layanzzzz!!

3 comments:

cikpia said...

OMAIGOD CUTENYA!!!

bantal tu u charge how mush? nak bagi kat kila (katakila.com). dia dok gila elmo la ni.

noie said...

hehe tq dear..

bantal tu rm30 postage rm6 tuk semenanjung dear :) kawan sis pun ade yg giler Elmo

k e y r i said...

cool