Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, December 2, 2011

:. Pesta Buih : Apa Komen Anda (18sx) .:



Pesta Buih sekarang ni dah jadi macam satu trend..
bukan saje orang bangsa lain..
bangsa kita sendiri



sekiranya bukan org islam lantak le kan..
kalau bangsa kita tu sogan skit tu..

4 comments:

cikpia said...

skang ni apa bangsa lain buat, semua bangsa kita nak buat.....

noie said...

betui tu cik pia.. itu yg menyedihkan

noie said...

betui tu cik pia.. itu yg menyedihkan

kakchik@ella said...

Melayu kita dah ramai yg suka cara hidup omputeh. tak sedar diri keturunan makan belacan. Hihi.