Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, December 7, 2011

:. Model Cilik Ku ... ( Amaran Keras Ini Bukan 18sx k )


Wahhh Hebat tak si Eisya ni posing..
tak de sape2 yang suruh tau..
kebetulan je kot..
atau bakat terpendam..
Hadoiiiee!!


erkk..
no komen... :P

alamak...
kaki saya gatal le mama



muka tegang jer huhuhu


wajah penuh cool ok..
relaxxx jerr...


Alamak!!!
sampai terjatuh saya sebab nak pose!!..
hehehehhee



sukanya dia..
( tolong abaikan hasil lakaran dinding di belakang tu yer .. KOJE DIA LE TU )


laaa awat muka kelat je?

waaaa.. macam dah tak tahan jer.. hehehe

2 comments:

cikpia said...

ha ha..... sooooooooooooo cute!!!

noie said...

hehehe tq cik piaa