Pages

Sunday, April 24, 2011

:. JOM CENTER , KOTA TINGGI .:

3 hari program Jom Center berjalan di Econsave Kota Tinggi
semalam sampai ke malam aku, Rohan dan abg Ejad di sana..
hari ni giliran Zura dan abg yazid plak..
memang seronok tengok macam-macam aktiviti kt sana..
tapi dengan cuaca panas macam ni aku rela duk rumah jer..

Team sepeda klasik kota tinggi..
best giler.. tapi sayang tak dapat try naik huhuhuh..

eh!! jangan di tanya macam mana mak cik ni boleh ade kt sini hahahaha..

siap ambik gambor dengan maskot tu..


inilah kaunter kami..
si salleh tumpang bergambar hehehe

1 Komen Di Sini:

Rozali said...

Assalamualaikum Noie

kiut mak cik tu bila bergambar dgn maskot...he he

Wassalam