Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, April 8, 2011

:. Bubur Kacang Istimewa Dari Rohan Syahreel .:

Suka tak makan Bubur Kacang??
Hari ni kat opis aku mcam ade pesta makanan.. macam2 jenis ade...
menu utama adalah BUBUR KACANG
kenapa aku kata menu utama sebab ni le yang paling banyak tadi!!
kekekekeeke



Nilah Chef untuk bubur kacang..
untuk pengetahuan korang ROhan ni memang pandai masak..
dia le yg bagi inspirasi kat budak2 opis ni bawak bekal hari-hari... hahahaha

NI le model jemputan tuk hari ni..
tengok tu si Zura siap dapat biskut dari rohan!!


Sodap!!!

No comments: