Pages

Tuesday, April 19, 2011

:. Eisya Again! .:


Dah lama tak citer pasal Eisya..
30hb 4 ni nanti genap le Eisya setahun..
sekarang dia dah mula belajar melangkah..
pas tu gigi pun dh mula nak tumbuh..
cuma masalahnyer pengasuh dia ni..
malas nak citer panjang..
apepun sekarang dia selamat duk sementara dengan adik aku Ayu..
kalau nak ikutkan leh mati menahan rindu..
tapi wat masa ni kenalah sabar..
dugaan semua ni..
ok ler.. namo citer yang sedih-sedih jom tgk gelagat eisya di kedai makan hehehhe




opsss bukan gelagat Eisya jer...
tengok ler si Iman..
dah mnejerit..
LApor!!! lapor!!!! ( lapar yer )

makin susah nak ambik gambar dia... sebab dia tak gheti duk diam huhuhu
nak naik atas meja je tu..

alaaa... dia dh diam..
ibu plak x henti mengomel kekkekeke
si ayah cuba mengontrol anaknyer hahahaha


ok!! makan time!!!...

( sebab dah kelaparan, waktu makan dah tak ingat nak snap gambar)
tq pada Ayah MAd sebab sudi belanja kami2 ni makan..
ayah mad ni setiap kali gaji mesti ingat nak belanja kami makan...
best... best!!

0 Komen Di Sini: