Tuesday, April 6, 2010

:. Apa Itu Mylook? ... let share... .:

Edit Posted by with 5 comments
SEBENARNYA MAKLUMAT NI PUN AKU DAPAT BILA AKU JALAN2 KE BLOG KAWAN2.. HARAP2 DAPAT LE KONGSI INFO NI DENGAN MEMBER2 YANG LAEN YERRRR.....
"
"
"


MyLook.com ialah sebuah enjin carian baru yang menawarkan saham percuma kepada ahli-ahli yang mendaftar dan melakukan carian menggunakan MyLook.com. Pendaftaran dan keahlian adalah percuma.

Tawaran ini mungkin hanya sah pada peringkat awal pelancaran MyLook.com dan MyLook.com berhak menarik balik tawaran ini di masa hadapan. Bagaimana pun, semua unit saham yang telah anda kumpul akan terus menjadi milik anda dan mendatangkan pulangan bulanan.

Setiap unit saham MyLook.com bernilai 22 cents (USD) buat masa sekarang. Setiap unit saham akan memberikan pendapatan bulanan kepada anda dalam bentuk dividen bulanan.

Sertai MyLook.com sekarang dan dapatkan:

-> 5 unit saham percuma setiap hari (maksima) sekiranya anda melakukan 5 carian menggunakan MyLook.com pada hari tersebut.
-> 5 unit saham percuma untuk setiap ahli yang anda kenalkan (tiada had).
-> Insentif 20% dari jumlah saham terkumpul ahli-ahli yang anda kenalkan dan 20% dari pendapatan bulanan mereka (tiada had).

Anda tidak perlu memperkenalkan peluang ini kepada sesiapa pun untuk menerima bayaran dari MyLook.com tetapi jumlah saham yang dapat anda kumpul adalah terhad kepada $0.22 x 5 = $1.10 sahaja setiap hari.

Tetapi sekiranya anda ingin mendapat pendapatan bulanan secara pasif dan percuma untuk jangkamasa panjang, anda boleh memperkenalkan rakan-rakan dan anda akan mendapat lebih banyak saham percuma pulangan yang berlipat-ganda.


SAPE YANG BERMINAT SILA KLIK DI BAWAH NI YER...

5 comments:

♥Cik Puan♥ said...

menarik kan...

♥Cik Puan♥ said...

menarik kan...

Akmad Toshiro said...

ohhh..benda nie kah...mcm google eyhhh...

Aidi-Safuan said...

ada ura-ura mengatakan mylook nih adalah scam. betol ker?

ismimaizura said...

org kte Mylook ni scammer..