Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, April 24, 2010

:. Separuh MATI Menahan Rindu .:



sakitnya menahan perasaan ni.. terasa lebih sakit dari hati yang sakit..








sakit rindu yang tak tertanggung...
rindu pada kehadiran mereka..
rindukan belaian mereka..
rindukan kasih sayang mereka...
ku cuba pamerkan senyuman di hadapan yang lain..
hakikatnya... tuhan sahaja yang tahu....
Ya Allah aku benar2 rindukan mereka...
namun ku sedar hanya doa yang dapat memhubungkan aku dengan mereka...
Ya Allah... kau lindungilah mereka..
tempatkan mereka di samping orang2 yang beriman...
al Fatihah...
untuk abah, mak dan nenek yang dirindui....
...along rindu kalian bertiga... rindu sangat2...

3 comments:

miss hav0c said...

saba ye kamu..abah kita,tokwan kita..pun da takde...huhu sama2 sedekahkan Al-Fatihah utk mereka

chugie said...

emm.. sabar k..

pada yg dh tak de tu, jom sedekahkan Al-fatiha!

bspotgurl said...

Sabar yea