Sunday, April 11, 2010

:. 2 Malam Di Hospital Kota Tinggi .:

Edit Posted by with 1 comment


2 malam di spital... ni ler rupenyer... huhuhu...
malam sabtu baru ni... tetiba pewot aku sakit..
rasa macam len macam jer... so dengan segeranya aku ajak hubby aku hantar pi spital..
dengan penuh nekad kami berdua bergerak ke spital kota tinggi...
sepanjang jalan tu aku selawat jew..
terfikir gak kalau aku terberanak kat tengah jalan... dah le gelap gelita..
x dak orang plak tu... satu jam perjalanan tu mcm bertahun je lamanya...
huhuhu... syukurlah akhirnya kami sampai jugak di spital Kota Tinggi....
Sampai sana rupenyer baru bukan jalan dalam 2 cm jew.. so aku kena le masuk wad..
adeii satu perkara yang paling aku malas sekali nak hadapinyer...
2 malam di spital akhirnya aku tak sersalin jugak... so aku dengan muka poyonyer mintak keluar le dari sana... hehehhe nasib bek doktor tu memahami...
so dia suh balik rehat kat rumah... alhamdulillah 12.30 hari tadi aku dah leh chek out dri sana...
huhuhuhu harap2 pat2 le aku bersalin nanti...
apepun tq so much tuk semua kakitangan HOSPITAL DAERAH KOTA TINGGI...
terutama jururawat dan doktor yang bertugas di wad Kenanga tingkat 3 tu yer...
walaupun bilik 2nd class tu panas nak mampuih... tapi layanan nurse2 dia boleh tahan...
mesra alam semuanyaaa.... muahhhhh tuk korangg...

1 comments:

g_gorges said...

1st baby ker gurl?